Άσκηση

Ποια είναι μερικά από τα οφέλη της άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτά τις περισσότερες, αν όχι όλες, τις ημέρες της εβδομάδας μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης με τους ακόλουθους τρόπους:

Βοηθά στη μείωση των πόνων στην πλάτη, τη δυσκοιλιότητα, τα φουσκώματα και το πρήξιμο.

Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή τη θεραπεία του διαβήτη κύησης.

Αυξάνει την ενέργεια σας.

Βελτιώνει τη διάθεσή σας.

Βελτιώνει τη στάση του σώματος σας.

Προωθεί τον μυϊκό τόνο, τη δύναμη και την αντοχή.

Σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

Η τακτική άσκηση επίσης σας κρατά σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μπορεί να βελτιώσει την ικανότητά σας να αντιμετωπίσετε τον τοκετό. Αυτό θα σας βοηθήσει να επανέλθετε στην πρό κύησης σιλουέτα σας, μετά τη γέννηση του μωρού.

Ποιες αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης που μπορεί να επηρεάσει το πρόγραμμα άσκησής σας ;

Οι ορμόνες που παράγονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης προκαλούν τους συνδέσμους που στηρίζουν τις αρθρώσεις σας για να γίνουν πιο χαλαροί. Αυτό καθιστά τις αρθρώσεις πιο κινητικές και περισσότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Το επιπλέον βάρος στο μπροστινό μέρος του σώματός σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μετατοπίζει το κέντρο βάρους σας και τοποθετεί την πίεση στις αρθρώσεις και τους μυς, ειδικά εκείνους της πυέλου και του κάτω μέρους της πλάτης. Αυτό μπορεί να σας κάνει λιγότερο σταθερή, να προκαλέσει πόνο στην πλάτη, και να σας κάνει πιο πιθανό να χάσετε την ισορροπία σας και να πέσετε, ειδικά αργότερα στην εγκυμοσύνη. Το επιπλέον βάρος θα κάνει το σώμα σας να εργάζεται σκληρότερα από πριν .

Ποιες μορφές άσκησης είναι ασφαλείς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Ορισμένα αθλήματα είναι ασφαλή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ακόμα και για αρχάριες:

Το περπάτημα είναι μια καλή άσκηση για όλες.

Η κολύμβηση είναι καλή για το σώμα σας, επειδή κινητοποιεί πολλές μυϊκές ομάδες.

Ποδηλασία παρέχει μια καλή αερόβια προπόνηση.

Αερόμπικ είναι ένας καλός τρόπος για να κρατήσει την καρδιά και τους πνεύμονες σας ισχυρούς.

Ποιες μορφές άσκησης θα πρέπει να αποφεύγονται;

Σε γενικές γραμμές, οι δραστηριότητες στις οποίες υπάρχει υψηλός κίνδυνος πτώσης, όπως η γυμναστική, θαλάσσιο σκι, και ιππασία, θα πρέπει να αποφεύγονται. Σε ορισμένα αθλήματα με ρακέτα αυξάνουν επίσης τον κίνδυνο πτώσης λόγω της συνεχούς αλλαγής στην ισορροπία σας. Άλλα αθλήματα που θα πρέπει να αποφύγετε είναι:

Αθλήματα επαφής

Καταδύσεις, μπορεί να θέσουν το μωρό σας σε κίνδυνο λόγω μεταβολών στην πίεση

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Οι αλλαγές στο σώμα σας μπορεί να κάνουν συγκεκριμένες θέσεις και δραστηριότητες επικίνδυνες για εσάς και το μωρό σας. Κατά την άσκηση, προσπαθήστε να αποφύγετε δραστηριότητες που απαιτούν άλματα, ασύγχρονες κινήσεις, ή γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης που μπορεί να καταπονήσει τις αρθρώσεις σας και να προκαλέσουν τραυματισμό.

Υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι από την υπερβολική ζέστη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Προκαλείται απώλεια των υγρών και μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση και προβλήματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Όταν ασκείστε, ακολουθήστε τις παρακάτω γενικές κατευθυντήριες γραμμές για ένα ασφαλές και υγιές πρόγραμμα άσκησης:

Μετά το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, να αποφεύγετε να κάνετε οποιαδήποτε άσκηση για την πλάτη σας.

Αν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που ασκηθήκατε, να επανέλθετε   σιγά-σιγά. Αρχίστε με μόλις 5 λεπτά άσκησης την ημέρα και προσθέστε 5 λεπτά κάθε εβδομάδα.

Αποφύγετε την έντονη άσκηση σε θερμό, υγρό καιρό ή όταν έχετε πυρετό.

Φορέστε άνετα ρούχα που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε δροσερή.

Φορέστε ένα σουτιέν που ταιριάζει καλά και δίνει μεγάλη υποστήριξη για να βοηθήσει στην προστασία του στήθους σας.

Πίνετε άφθονο νερό για να προστατευτείτε από την υπερθέρμανση και την αφυδάτωση.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταναλώσει καθημερινά τις επιπλέον θερμίδες που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια που θα πρέπει να σταματήσει την άσκηση;

Σταματήστε την άσκηση και καλέστε τον γιατρό σας εάν έχετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα:

Κολπική αιμορραγία

Ζάλη ή αίσθημα λιποθυμίας

Αυξημένη δυσκολία στην αναπνοή

Πόνο στο στήθος

Πονοκέφαλο

Μυϊκή αδυναμία

Συσπάσεις της μήτρας

Μειωμένη κινητικότητα του εμβρύου

Ροή από τον κόλπο

Πώς μπορώ να επανέλθω στην άσκηση μετά τη γέννηση του μωρού;

Το περπάτημα είναι ένας καλός τρόπος για να επανέλθετε στην γυμναστική. Γρήγορο βάδισμα αρκετές φορές την εβδομάδα θα σας προετοιμάσει για πιο έντονη άσκηση .

 

117 Comments

  1. Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I
    guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.

    I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to the whole thing.
    Do you have any points for inexperienced blog writers?

    I’d really appreciate it. https://tadalafili.com/

  2. Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it
    up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to the whole thing.
    Do you have any points for inexperienced blog writers?
    I’d really appreciate it. https://tadalafili.com/

  3. Pingback:humans antiparasitic antiparasitic

  4. Pingback:cap plaquenil

  5. Pingback:deltasone 20mg for strep throat

  6. Pingback:stromectol cure std

  7. Pingback:stromectol and pregnancy

  8. Pingback:ivermectin tablets for covid 19

  9. My spouse and I absolutely love your blog and find most of your post’s to be exactly what I’m looking for.
    can you offer guest writers to write content available
    for you? I wouldn’t mind producing a post or elaborating on a few of the subjects you
    write about here. Again, awesome blog! http://ciaalis2u.com/

  10. My spouse and I absolutely love your blog and find most
    of your post’s to be exactly what I’m looking for.

    can you offer guest writers to write content available
    for you? I wouldn’t mind producing a post or elaborating on a few of
    the subjects you write about here. Again, awesome blog! http://ciaalis2u.com/

  11. Pingback:ivermectin price south africa

  12. After checking out a handful of the articles on your blog, I honestly
    like your technique of writing a blog.
    I book-marked
    it to my bookmark website list and will
    be checking back in the near future. Please visit my web site as
    well and tell me your
    opinion.

  13. Pingback:plaquenil and pregnancy

  14. Pingback:how long before ivermectin works

  15. Pingback:ivermectin durvet

  16. Pingback:cialis pharmacy australia

  17. Hi, i think that i saw you visited my weblog so
    i came to “return the favor”.I’m trying to find things to enhance my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  18. Pingback:what is ivermectin used for humans

  19. Pingback:horse ivermectin for humans

  20. Pingback:sildenafil 6mg

  21. Pingback:25 mg viagra price

  22. Pingback:compare drug prices in canada

  23. My developer is trying to convince me to move to .net
    from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on several websites for about a year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard very good things about blogengine.net. Is there a way
    I can transfer all my wordpress content into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

  24. Pingback:hydroxychloroquine 200mg for sale online

  25. Pingback:sildenafil over the counter

  26. Pingback:stromectol for sale over the counter

  27. I do consider all of the ideas you have introduced for your post.
    They’re very convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too quick
    for starters. Could you please extend them a bit from next
    time? Thank you for the post.

  28. Pingback:tadalafil generic lowest price

  29. Pingback:can i buy viagra over the counter usa

Leave a Comment