Πρωινή αδιαθεσία

Τι είναι η πρωινή αδιαθεσία;

H ναυτία και o έμετος που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ιδιαίτερα κατά το πρώτο μέρος της εγκυμοσύνης, συχνά αποκαλούνται «πρωινή ναυτία». Παρά το όνομά της, η κατάσταση αυτή μπορεί να εμφανιστεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Τι προκαλεί την πρωινή αδιαθεσία;

Παρά το γεγονός ότι κανένας δεν είναι σίγουρος τι προκαλεί την πρωινή αδιαθεσία, η αύξηση των επιπέδων των ορμονών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να διαδραματίσει έναν ρόλο.

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω την πρωινή αδιαθεσία να διαρκέσει;

Στις περισσότερες γυναίκες, τα συμπτώματα της ναυτίας και του εμετού είναι ήπια και υποχωρούν μετά τα μέσα της εγκυμοσύνης, συνήθως μετά τη 15η εβδομάδα.

Ποιες είναι οι επιπτώσεις της πρωινής ναυτίας στην εγκυμοσύνη;

Πιο ήπιες περιπτώσεις ναυτίας και εμέτου δεν βλάπτουν την υγεία σας ή την υγεία του μωρού σας. Η πρωινή αδιαθεσία δεν σημαίνει ότι το μωρό σας είναι άρρωστο.

Πότε η πρωινή αδιαθεσία θεωρείται σοβαρή;

Η πρωινή αδιαθεσία θεωρείται σοβαρή, αν δεν μπορείτε να κρατήσετε κανένα φαγητό ή υγρά και αρχίσετε να χάνετε βάρος. Η κατάσταση αυτή ονομάζεται υπερέμεση κύησης.

Υπάρχει θεραπεία για την πρωινή αδιαθεσία ;

Δεν υπάρχει θεραπεία για την πρωινή αδιαθεσία. Κάποια έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες που παίρνουν τακτικά πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής κατά το χρόνο που καθίστανται έγκυες είναι λιγότερο πιθανό να έχουν σοβαρές περιπτώσεις αδιαθεσίας.

Τι μπορώ να κάνω για να μειώσω τα συμπτώματα ;

Εάν αντιμετωπίζετε πρωινή αδιαθεσία, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε καλύτερα. Μπορεί να χρειαστεί να δοκιμάσετε περισσότερα από ένα από αυτά τα διορθωτικά μέτρα:

Αποφύγετε τις μυρωδιές που σας ενοχλούν.

Φάτε πέντε ή έξι μικρά γεύματα κάθε ημέρα αντί για τρία μεγάλα γεύματα.

Φάτε μερικές φρυγανιές , πριν να σηκωθείτε από το κρεβάτι το πρωί για να μαλακώσετε το στομάχι σας.

Τρώτε μικρά σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη (όπως ένα ποτήρι γάλα ή ένα γιαούρτι) .

Αποφύγετε τα πικάντικα τρόφιμα και τα λιπαρά τρόφιμα.

Υπάρχουν φυτικά συμπληρώματα που μπορούν να βοηθήσουν;

Το Ginger μπορεί να είναι χρήσιμο για μερικές γυναίκες. Λαμβάνοντας τρεις κάψουλες των 250 milligram τζίντζερ την ημέρα, συν άλλη μια κάψουλα πριν πάτε για ύπνο μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της ναυτίας. Θυμηθείτε να μιλήσετε με τον ιατρό σας πριν πάρετε οποιοδήποτε φάρμακο ή φυτικό συμπλήρωμα ή προσπαθήσετε οποιαδήποτε θεραπεία.

Πώς μπορούν να θεραπευτούν σοβαρά συμπτώματα;

Ο ιατρός σας θα πρέπει πρώτα να διαγνώσει αν η ναυτία και ο έμετος οφείλονται κυρίως στην πρωινή αδιαθεσία ή αν υπάρχει μια άλλη ιατρική αιτία. Αν οι άλλες αιτίες αποκλειστούν, μπορούν να δοθούν ορισμένα φάρμακα. Η βιταμίνη Β6 μπορεί να προταθεί για πρώτη φορά. Δοξυλαμίνη, μπορεί να προστεθεί εάν η βιταμίνη Β6 και μόνο δεν ανακουφίσει τα συμπτώματα. Φάρμακα μπορούν να συνταγογραφούνται για την καταπολέμηση της ναυτίας και του εμέτου. Εάν είστε αφυδατωμένοι από την απώλεια υγρών, μπορεί να χρειαστεί να λάβετε υγρά μέσω ενδοφλέβιας (IV) γραμμής.

 

Leave a Comment