Warning: mysqli_query(): (HY000/1030): Got error 28 from storage engine in /home/istay060/public_html/vbolkasmed.gr/wp-includes/wp-db.php on line 1924
PILATES | Βασίλειος Μπόλκας

PILATES

Μια άσκηση για τις γυναίκες σε κάθε στιγμή της ζωής τους.

Κείμενο από την Κατερίνα Μαρκουλή.

Γιατί το pilates είναι κατάλληλο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της λοχείας ;

 

  • Η γέννα ίσως είναι η πιο δύσκολη << άσκηση>> στη ζωή σας! Το pilates θα σας βοηθήσει να τα  καταφέρετε. Το pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που προσφέρει δύναμη, σταθερότητα και ευλυγισία σε όλο το σώμα. Ιδιαίτερα στην εγκυμοσύνη το βασικότερο κίνητρο είναι η ενδυνάμωση του κορμού και όλων των υπόλοιπων μυών του σώματος, για τη δημιουργία δυνατού στηρίγματος ,της σπονδυλικής στήλης, για το έμβρυο που μεγαλώνει και στον τοκετό αντίστοιχα.
  • Στόχος σε ένα πρόγραμμα Pilates είναι  ένα ασφαλές ασκησιολόγιο , το οποίο  θα μπορεί κάθε εγκυμονούσα να εκτελεί κατά τη διάρκεια της κύησης. Οι γυναίκες που γυμνάζονταν πριν την εγκυμοσύνη μπορούν να συνεχίσουν εφόσον  το εγκρίνει ο γιατρός τους. Όσες όμως δεν γυμνάζονται καλό θα ήταν να δώσουν προσοχή  στο πρώτο τρίμηνο της κύησης και να ξεκινήσουν μετά, με τη συμβουλή γιατρού.

 

Οφέλη του pilates

 

  • γυμνάζει το περίνεο κ όλους τους μύες στη βάση της λεκάνης (πυελικό έδαφος) για έναν ανώδυνο τοκετό
  • βοηθά στον έλεγχο αναπνοής
  • βελτιώνει το καρδιαγγειακό σύστημα
  • αυξάνει τη γενική δύναμη και αντοχή
  • βελτιώνει το γαστρεντερικό σύστημα
  • διατηρεί την καλή στάση σώματος και μειώνει τους πόνους στο άνω και κάτω μέρος της οσφυϊκής μοίρας
  • βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου
  • μειώνει την εμφάνιση κραμπών
  • βοηθά στη ρύθμιση του διαβήτη κυήσεως
  • συμβάλλει στην αποτροπή της επιλόχειας κατάθλιψης  
  • βοηθά στην γρήγορη επαναφορά του σώματος  μετά τον τοκετό

 

Το pilates εκτός από την περίοδο της εγκυμοσύνης είναι κατάλληλο και μετά ,στην περίοδο της λοχείας, και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα από την ημέρα του τοκετού. Το pilates συνιστά την εκγύμναση όλου του σώματος που βοηθά στη διόρθωση της στάσης του σώματος, χρησιμοποιώντας την κίνηση, την ενέργεια από το κέντρο του σώματος (την κοιλιά και τη μέση) προς τα άκρα. Έτσι, με το pilates μετά την κύηση, παρατηρούνται μεγάλες αλλαγές στο σώμα  αφού ο κορμός ορθώνεται και η κοιλιά σφίγγει.

pilates

Πώς βοηθά στην εμμηνόπαυση το pilates;

   Μία από τις δυσκολότερες περιόδους της ζωής της γυναίκας είναι η εμμηνόπαυση. Κατά την διάρκεια της εμμηνόπαυσης εμφανίζονται πολλά συμπτώματα λόγω έλλειψης οιστρογόνων στον οργανισμό μεταξύ των οποίων είναι: εξάψεις, ταχυπαλμίες, πονοκέφαλοι, κράμπες, αϋπνίες και πόνους στις αρθρώσεις και στους μύες. Επίσης παρατηρείται αύξηση του λίπους στην περιοχή της μέσης και της κοιλιάς λόγω της μειωμένης παραγωγής ορμονών.  Ένας από τους τρόπους αντιμετώπισης των παραπάνω συμπτωμάτων είναι η γυμναστική και ιδιαίτερα το pilates.

   Κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος pilates μαθαίνει κανείς τεχνικές αναπνοής και χρησιμοποιώντας το σώμα στις διάφορες θέσεις βοηθά στο να επιδρούν στην καταπολέμηση των ορμονών του stress  ώστε να χαλαρώσει το σώμα και το μυαλό. Και το σημαντικότερο, που απασχολεί όλες τις γυναίκες, είναι ότι ο ειδικός τρόπος αναπνοής που χρησιμοποιεί το pilates, καθώς και ο τρόπος που τεντώνουν οι μύες σε διάφορες στάσεις του σώματος. Έτσι βοηθά στην απώλεια λίπους στην κοιλιακή περιοχή αλλά και στο υπόλοιπο σώμα.  

Δικαιολογίες τέλος… ξεκινήστε pilates τώρα!!!  

katerina

Η Κατερίνα Μαρκουλή είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής Αγωγής- Γυμναστικής Ακαδημίας ΤΕΦΑΑ-Αθηνών

Επιστημονική Υπεύθυνη του K. Pilates Studio  στην οδό Παπαθανάση 20

Τηλ επικοινωνίας: 2241079440

markoulik@hotmail.com

Website: www.kpilates.gr

 

Leave a Comment