Άσκηση

Ποια είναι μερικά από τα οφέλη της άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτά τις περισσότερες, αν όχι όλες, τις ημέρες της εβδομάδας μπορεί να ωφελήσει την υγεία σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης με τους ακόλουθους τρόπους:

Βοηθά στη μείωση των πόνων στην πλάτη, τη δυσκοιλιότητα, τα φουσκώματα και το πρήξιμο.

Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή τη θεραπεία του διαβήτη κύησης.

Αυξάνει την ενέργεια σας.

Βελτιώνει τη διάθεσή σας.

Βελτιώνει τη στάση του σώματος σας.

Προωθεί τον μυϊκό τόνο, τη δύναμη και την αντοχή.

Σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

Η τακτική άσκηση επίσης σας κρατά σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μπορεί να βελτιώσει την ικανότητά σας να αντιμετωπίσετε τον τοκετό. Αυτό θα σας βοηθήσει να επανέλθετε στην πρό κύησης σιλουέτα σας, μετά τη γέννηση του μωρού.

Ποιες αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης που μπορεί να επηρεάσει το πρόγραμμα άσκησής σας ;

Οι ορμόνες που παράγονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης προκαλούν τους συνδέσμους που στηρίζουν τις αρθρώσεις σας για να γίνουν πιο χαλαροί. Αυτό καθιστά τις αρθρώσεις πιο κινητικές και περισσότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Το επιπλέον βάρος στο μπροστινό μέρος του σώματός σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μετατοπίζει το κέντρο βάρους σας και τοποθετεί την πίεση στις αρθρώσεις και τους μυς, ειδικά εκείνους της πυέλου και του κάτω μέρους της πλάτης. Αυτό μπορεί να σας κάνει λιγότερο σταθερή, να προκαλέσει πόνο στην πλάτη, και να σας κάνει πιο πιθανό να χάσετε την ισορροπία σας και να πέσετε, ειδικά αργότερα στην εγκυμοσύνη. Το επιπλέον βάρος θα κάνει το σώμα σας να εργάζεται σκληρότερα από πριν .

Ποιες μορφές άσκησης είναι ασφαλείς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Ορισμένα αθλήματα είναι ασφαλή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ακόμα και για αρχάριες:

Το περπάτημα είναι μια καλή άσκηση για όλες.

Η κολύμβηση είναι καλή για το σώμα σας, επειδή κινητοποιεί πολλές μυϊκές ομάδες.

Ποδηλασία παρέχει μια καλή αερόβια προπόνηση.

Αερόμπικ είναι ένας καλός τρόπος για να κρατήσει την καρδιά και τους πνεύμονες σας ισχυρούς.

Ποιες μορφές άσκησης θα πρέπει να αποφεύγονται;

Σε γενικές γραμμές, οι δραστηριότητες στις οποίες υπάρχει υψηλός κίνδυνος πτώσης, όπως η γυμναστική, θαλάσσιο σκι, και ιππασία, θα πρέπει να αποφεύγονται. Σε ορισμένα αθλήματα με ρακέτα αυξάνουν επίσης τον κίνδυνο πτώσης λόγω της συνεχούς αλλαγής στην ισορροπία σας. Άλλα αθλήματα που θα πρέπει να αποφύγετε είναι:

Αθλήματα επαφής

Καταδύσεις, μπορεί να θέσουν το μωρό σας σε κίνδυνο λόγω μεταβολών στην πίεση

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Οι αλλαγές στο σώμα σας μπορεί να κάνουν συγκεκριμένες θέσεις και δραστηριότητες επικίνδυνες για εσάς και το μωρό σας. Κατά την άσκηση, προσπαθήστε να αποφύγετε δραστηριότητες που απαιτούν άλματα, ασύγχρονες κινήσεις, ή γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης που μπορεί να καταπονήσει τις αρθρώσεις σας και να προκαλέσουν τραυματισμό.

Υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι από την υπερβολική ζέστη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Προκαλείται απώλεια των υγρών και μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση και προβλήματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Όταν ασκείστε, ακολουθήστε τις παρακάτω γενικές κατευθυντήριες γραμμές για ένα ασφαλές και υγιές πρόγραμμα άσκησης:

Μετά το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, να αποφεύγετε να κάνετε οποιαδήποτε άσκηση για την πλάτη σας.

Αν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που ασκηθήκατε, να επανέλθετε   σιγά-σιγά. Αρχίστε με μόλις 5 λεπτά άσκησης την ημέρα και προσθέστε 5 λεπτά κάθε εβδομάδα.

Αποφύγετε την έντονη άσκηση σε θερμό, υγρό καιρό ή όταν έχετε πυρετό.

Φορέστε άνετα ρούχα που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε δροσερή.

Φορέστε ένα σουτιέν που ταιριάζει καλά και δίνει μεγάλη υποστήριξη για να βοηθήσει στην προστασία του στήθους σας.

Πίνετε άφθονο νερό για να προστατευτείτε από την υπερθέρμανση και την αφυδάτωση.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταναλώσει καθημερινά τις επιπλέον θερμίδες που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια που θα πρέπει να σταματήσει την άσκηση;

Σταματήστε την άσκηση και καλέστε τον γιατρό σας εάν έχετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα:

Κολπική αιμορραγία

Ζάλη ή αίσθημα λιποθυμίας

Αυξημένη δυσκολία στην αναπνοή

Πόνο στο στήθος

Πονοκέφαλο

Μυϊκή αδυναμία

Συσπάσεις της μήτρας

Μειωμένη κινητικότητα του εμβρύου

Ροή από τον κόλπο

Πώς μπορώ να επανέλθω στην άσκηση μετά τη γέννηση του μωρού;

Το περπάτημα είναι ένας καλός τρόπος για να επανέλθετε στην γυμναστική. Γρήγορο βάδισμα αρκετές φορές την εβδομάδα θα σας προετοιμάσει για πιο έντονη άσκηση .

 

61 Comments

  1. Wow, this piece of writing is good, my younger sister is analyzing these kinds of things,
    thus I am going to inform her. 0mniartist asmr

  2. Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it
    or something. I think that you could do with some
    pics to drive the message home a bit, but other than that, this is wonderful blog.
    An excellent read. I will certainly be back. 0mniartist asmr

  3. Thanks for another informative blog. Where else could I get that type of information written in such an ideal way? I’ve a project that I am just now working on, and I have been on the look out for such info.

  4. It’s not my first time to pay a quick visit this web page, i am visiting
    this web page dailly and get good information from here all the time.

  5. Amazing! This blog looks exactly like my old
    one! It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same page layout and design. Great choice of colors!

  6. I am extremely inspired along with your writing skills as smartly as with the format for your
    weblog. Is that this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway stay up the nice quality writing, it’s rare to look a great blog like this one these days..

  7. My brother suggested I might like this blog. He was totally right.

    This post truly made my day. You can not imagine just how
    much time I had spent for this info! Thanks!

  8. My spouse and I stumbled over here by a different website and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i’m following you. Look forward to going over your web page
    for a second time.

  9. Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to
    see if it can survive a 40 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is totally off topic but I had to share it
    with someone!

  10. Have you ever thought about including a little bit more than just your
    articles? I mean, what you say is fundamental and all.
    But just imagine if you added some great visuals or
    video clips to give your posts more, “pop”!
    Your content is excellent but with images and clips, this blog could certainly be one of the
    most beneficial in its niche. Wonderful blog!

  11. Hello there! This is kind of off topic but I need some advice
    from an established blog. Is it difficult to set up your own blog?
    I’m not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I’m thinking about creating my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any points or suggestions? Appreciate it

  12. Hello to every one, for the reason that
    I am truly eager of reading this web site’s post to
    be updated regularly. It carries pleasant information.

  13. Thanks for your marvelous posting! I truly enjoyed reading
    it, you are a great author.I will remember to bookmark your blog and will come back later in life.

    I want to encourage you to continue your great writing, have a
    nice afternoon!

  14. I’m gone to tell my little brother, that he should also pay a quick visit this website on regular basis to take
    updated from latest news update.

  15. Hello to every single one, it’s in fact a pleasant for me to pay a quick visit
    this site, it includes useful Information.

  16. Howdy very nice site!! Guy .. Excellent .. Superb ..
    I’ll bookmark your website and take the feeds additionally?
    I am satisfied to search out a lot of helpful info here within the publish, we’d like
    develop extra techniques on this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

  17. Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Thanks

Leave a Comment